Gwarantujemy: wysokie pozycje • szczegołowe raporty • wzrost oglądalności
0 zł: analiza obecnych pozycji i potencjału strony
• dobór słów kluczowych • wycena pozycjonowania
Katalogi stron to spisy adresów internetowych podzielonych tematycznie. Katalogi mają na celu zbiór wartościowych stron w celu ich promocji.
Dopisywanie stron do wartościowych katalogów jest doskonałym sposobem na pozyskiwanie dobrych linków. Katalogowanie przyspiesza indeksacje strony w Google oraz wspomaga jej pozycje.
Dodajemy ręcznie do najlepszych katalogów
Obecnie dysponujemy 500 darmowymi katalogami, do których można dodać prawie każdą stronę. Wyselekcjonowaliśmy specjalne katalogi, z wysokim wskaźnikiem Page Rank. Katalogi nie wymagają linku zwrotnego.
Dodajemy strony "ręcznie" do katalogów (nie korzystamy z automatów). Dzięki "ręcznemu" dodawaniu jesteśmy skuteczniejsi od konkurencji, która wspiera się automatami.
» Pakiet 100 wpisów - 34 zł [ 34 gr. jeden wpis ]
» Pakiet 200 wpisów - 66 zł [ 33 gr. jeden wpis ]
» Pakiet 300 wpisów - 96 zł [ 32 gr. jeden wpis ]
» Pakiet 400 wpisów - 120 zł [ 30 gr. jeden wpis ]
» Pakiet 500 wpisów - 140 zł [ 28 gr. jeden wpis ]
Gwarantujemy aktualny wskaźnik Page Rank.
Klient może zdecydować o tempie dodawania swojej strony do katalogów. Standardowe tempo: 5 wpisów co 2 dni.
Po wykonaniu usługi na mejl klienta dostarczamy szczegółowy raport z katalogowania. Ponadto, dostarczamy raport po każdej 100 wykonanych wpisów.
Wiemy, jak dodawać. Wiemy, do których katalogów dodawać. Wiemy w jakim tempie dodawać (systematycznie i w sposób ciągły).
Według ostatnich badań Millward Brown SMG/KRC ponad 40% polskich firm nie istnieje w sieci. 41% przedsiębiorców, aby zaistnieć w sieci, potrzebowałoby tylko kogoś, kto poprowadzi ich za rękę. Czas to zmienić!
ok. 97% użytkowników szukających informacji, firm, towarów lub usług w sieci - szuka ich za pośrednictwem wyszukiwarki Google.
Oficjalne stanowisko Google dot. pozycjonowania i optymalizacji: Jeśli rozważasz zatrudnienie SEO, im szybciej to zrobisz, tym lepiej.
Termin "pozycjonowanie" pojawił się ok. 2002 r, wcześniej funkcjonował anglojęzyczny "web positioning"
W 2010 roku z internetu korzystało średnio 52,4 proc. Polaków (o 2,9 punktu proc. więcej niż rok wcześniej) – wynika z badania NetTrack. W przeliczeniu na populację daje to 20,01 mln internautów w naszym kraju
W rankingu światowego zaufania do marki przeprowadzonym przez firmę konsultingową Reputation Institute Google stanęło na najwyższym miejscu podium
W sierpniu 2010 r. z wyszukiwarki Google skorzystało 17 mln 811 tyś. użytkowników. Dla porównania, portal Nasza-Klasa odwiedziło niecałe 14 mln internautów. [ źródło: comScore Media Metrix ]
W rankingu "Najlepsi pracodawcy na świecie" w kategorii Biznes oraz IT zwyciężyło Google (Źródło: Universum Polska). [ zobacz pełne zestawienie ]
Na przełomie 2003 i 2004 roku na słowo kluczowe "kretyn" na czołowych pozycjach wyszukiwania Google znalazła się strona internetowa posła Andrzeja Leppera. Był to efekt agresywnego linkowania, tzw. "Google bomb". W 2010 roku kolejną ofiarą linkowania był premier Donald Tusk (czołowe pozycje na słowo kluczowe "kłamca").
Nazwa algorytmu Page Rank pochodzi nie od angielskiego wyrazu określającego stronę (ang. page), lecz od nazwiska twórcy, czyli Larry'ego Page'a
71 proc. polskich internautów korzysta z sieci codziennie. Telewizję ogląda każdego dnia 54% badanych, radia słucha 36 proc., a prasę czyta 32 proc.
Polacy najczęściej w Europie korzystają z wyszukiwarki. W sierpniu 2010 znaleźliśmy się w bezwzględnej czołówce "wyszukiwaczy" - 156 zapytań na osobę przy średniej 116. Źródło: comScore
Wśród internautów utarło się powiedzenie: jeśli czegoś nie można znaleźć za pomocą wyszukiwarki Google, to takie coś nie istnieje
Hasło "Majka" było najczęściej wpisywanym zapytaniem w wyszukiwarce Google w 2010 roku w kategorii Telewizja; "Kuba Wojewódzki" zajął 4. pozycję
[ Zobacz pełne zestawienie ]
Nazwa wyszukiwarki "Google" powstała z niepoprawnego zapisu słowa "googol" (oznacza liczbę 10100 - w zapisie dziesiętnym jedynka i 100 zer.)