Gwarantujemy: wysokie pozycje • szczegołowe raporty • wzrost oglądalności
0 zł: analiza obecnych pozycji i potencjału strony
• dobór słów kluczowych • wycena pozycjonowania
Bielsko Biała. Informacje ogólne
Województwo śląskie
Powierzchnia 125,66 km²
Ludność (2009)
- liczba - 175 183
- gęstość - 1411 os./km²
Bielsko Biała - miasto na prawach powiatu w Polsce południowej, w
województwie śląskim, na Pogórzu Śląskim, u stóp Beskidu Małego i Beskidu
Śląskiego, nad rzeką Białą. Jest stolicą powiatu bielskiego, Euroregionu
Beskidy, diecezji bielsko-żywieckiej Kościoła rzymskokatolickiego i diecezji
cieszyńskiej Kościoła ewangelicko-augsburskiego, a także głównym miastem
aglomeracji bielskiej.
Bielsko Biała formalnie powstało 1 stycznia 1951 r. z połączenia położonego na
Śląsku Cieszyńskim Bielska, o którym pierwsza wzmianka pochodzi z 1312 r. oraz
małopolskiej Białej założonej w końcu XVI w. W latach 1975-1998 miasto było
stolicą województwa bielskiego.
Bielsko Biała pełni funkcję głównego ośrodka administracyjnego, przemysłowego,
handlowo-usługowego, akademickiego, kulturalnego i turystycznego regionu zwanego
potocznie Podbeskidziem. Jest jednym z najlepiej rozwiniętych gospodarczo miast
Polski (m.in. 5,8% bezrobocia). Stanowi także ważny w skali kraju węzeł drogowy
i kolejowy. Miasto jest członkiem m.in. Związku Miast Polskich.
Według danych z 30 czerwca 2010 Bielsko Biała miało 175 183 mieszkańców (23
miejsce w Polsce). Powierzchnia miasta wynosi 124,51 km² (18 miejsce w Polsce).
[ źródło: wikipedia ]
Klienci szukają Twojej firmy w Bielsko-Białej. Pozwól im się znaleźć.
Postaw na skuteczne pozycjonowanie Bielsko Biała
Pozycjonowanie regionalne (Bielsko Biała) od 69 zł / miesięcznie - sprawdź szczegóły
Nazwa algorytmu Page Rank pochodzi nie od angielskiego wyrazu określającego stronę (ang. page), lecz od nazwiska twórcy, czyli Larry'ego Page'a
Polacy najczęściej w Europie korzystają z wyszukiwarki. W sierpniu 2010 znaleźliśmy się w bezwzględnej czołówce "wyszukiwaczy" - 156 zapytań na osobę przy średniej 116. Źródło: comScore
71 proc. polskich internautów korzysta z sieci codziennie. Telewizję ogląda każdego dnia 54% badanych, radia słucha 36 proc., a prasę czyta 32 proc.
W rankingu "Najlepsi pracodawcy na świecie" w kategorii Biznes oraz IT zwyciężyło Google (Źródło: Universum Polska). [ zobacz pełne zestawienie ]
Oficjalne stanowisko Google dot. pozycjonowania i optymalizacji: Jeśli rozważasz zatrudnienie SEO, im szybciej to zrobisz, tym lepiej.
W sierpniu 2010 r. z wyszukiwarki Google skorzystało 17 mln 811 tyś. użytkowników. Dla porównania, portal Nasza-Klasa odwiedziło niecałe 14 mln internautów. [ źródło: comScore Media Metrix ]
W rankingu światowego zaufania do marki przeprowadzonym przez firmę konsultingową Reputation Institute Google stanęło na najwyższym miejscu podium
Na przełomie 2003 i 2004 roku na słowo kluczowe "kretyn" na czołowych pozycjach wyszukiwania Google znalazła się strona internetowa posła Andrzeja Leppera. Był to efekt agresywnego linkowania, tzw. "Google bomb". W 2010 roku kolejną ofiarą linkowania był premier Donald Tusk (czołowe pozycje na słowo kluczowe "kłamca").
Hasło "Majka" było najczęściej wpisywanym zapytaniem w wyszukiwarce Google w 2010 roku w kategorii Telewizja; "Kuba Wojewódzki" zajął 4. pozycję
[ Zobacz pełne zestawienie ]
Wśród internautów utarło się powiedzenie: jeśli czegoś nie można znaleźć za pomocą wyszukiwarki Google, to takie coś nie istnieje
Termin "pozycjonowanie" pojawił się ok. 2002 r, wcześniej funkcjonował anglojęzyczny "web positioning"
ok. 97% użytkowników szukających informacji, firm, towarów lub usług w sieci - szuka ich za pośrednictwem wyszukiwarki Google.
W 2010 roku z internetu korzystało średnio 52,4 proc. Polaków (o 2,9 punktu proc. więcej niż rok wcześniej) – wynika z badania NetTrack. W przeliczeniu na populację daje to 20,01 mln internautów w naszym kraju
Nazwa wyszukiwarki "Google" powstała z niepoprawnego zapisu słowa "googol" (oznacza liczbę 10100 - w zapisie dziesiętnym jedynka i 100 zer.)
Według ostatnich badań Millward Brown SMG/KRC ponad 40% polskich firm nie istnieje w sieci. 41% przedsiębiorców, aby zaistnieć w sieci, potrzebowałoby tylko kogoś, kto poprowadzi ich za rękę. Czas to zmienić!