Gwarantujemy: wysokie pozycje • szczegołowe raporty • wzrost oglądalności
0 zł: analiza obecnych pozycji i potencjału strony
• dobór słów kluczowych • wycena pozycjonowania
Co da mi pozycjonowanie?
Wysoka pozycja w Google przekłada się bezpośrednio na wzrost oglądalności pozycjonowanej strony, co skutkuje pozyskaniem nowych klientów, budową wizerunku oraz poprawą rentowności firmy. Więcej o zaletach pozycjonowania
W jakich wyszukiwarkach pozycjonujecie strony?
Pozycjonujemy przede wszystkim w wyszukiwarce Google. Miesięcznie w Polsce z wyszukiwarki Google korzysta 17 mln 238 tyś użytkowników. 96,7% Polaków, którzy korzystają z internetu, używają wyszukiwarki Google.
Ile słów kluczowych mogę dobrać?
Nie mamy tutaj ograniczeń. Wszystko zależy od potencjału strony i od tematyki, w której ona występuje. Im większa strona, tym więcej słów kluczowych można dla niej dobrać.
Jaki jest koszt pozycjonowania?
Koszt pozycjonowania danej frazy zależny jest od wielu czynników (m.in.): od jakości strony; od obecnej pozycji; od trudności i ilości fraz; od siły konkurencji; od skutecznego pozycjonowania. W naszej ofercie znajdziesz szacowany koszt pozycjonowania dla danej ilości słów kluczowych. Oczywiście jest to prognoza. Aby uzyskać szczegółowe informacje, prosimy wypełnić formularz bezpłatnej, niezobowiązującej wyceny.
Jak szybko osiągacie satysfakcjonujące efekty?
Gwarantujemy poprawę efektów już po 20 dniach od momentu naszej pracy. Pozycjonowanie przeciętnej frazy zajmuje nam od kilku tygodni do kilku miesięcy.
Czy pozycja mojej strony będzie trwała?
Pozycje sie ciągle zmieniają, konkurencja też pozycjonuje swoje strony więc nigdy nie możemy być pewni określonej pozycji. Dążymy do tego, aby pozycja była jak najlepsza. Przy długiej współpracy zapewniamy trwałe pozycje (w przeciwnym wypadku nie pobieramy opłat).
Czy pozycjonowanie to jednorazowy proces?
Jednorazowe pozycjonowanie sprawdza się w nielicznych przypadkach - przy małej konkurencji dla danego słowa kluczowego. Aby pozycja była trwała, należy pozycjonować systematycznie i konsekwentnie - do tego potrzebne są codzienne prace i rozliczenie abonamentowe (miesięczne).
Dlaczego pobierana jest opłata miesięczna?
Aby pozycjonowanie było skuteczne i trwałe, należy pozycjonować konsekwentnie i w sposób ciągły. Potrzebne są codzienne działania, które mają na celu poprawę pozycji w związku z czym pobieramy opłaty miesięczne.
Jak długo należy pozycjonować stronę?
Zapraszamy do naszego art.: Jak długo trwa pozycjonowanie?
Czy wprowadzicie zmiany na mojej stronie? Np. czy zmienicie treść?
Skuteczne pozycjonowanie wymaga przede wszystkim optymalizacji treści i kodu strony. Oczywiście treść optymalizujemy ustalając wcześniej zmiany z Klientem. Więcej w dziale optymalizacja
Pozycjonowanie regionalne a kompleksowe pozycjonowanie? A może pozycjonowanie long tail? Jakie są różnice i który pakiet najlepiej wybrać?
Pozycjonowanie regionalne znakomicie sprawdza się w sytuacji, gdy działalność wykonywana jest wyłącznie w danym regionie. W takim przypadku nie ma sensu pozycjonować na frazy ogólne. Pozycjonowanie regionalne zazwyczaj jest tańsze od pozycjonowania na frazy ogólne.
Kompleksowe pozycjonowanie to pakiet dla Klientów wymagających. W pakiecie Klient ma do wyboru główne słowa kluczowe (nie tylko regionalne). Pakiet kompleksowego pozycjonowania zazwyczaj jest droższy od pozycjonowania regionalnego.
Pozycjonowanie na długi ogon idealnie sprawdza się w pozycjonowaniu dużych sklepów, dużych portali, które oprócz pozycjonowania ogólnego korzystają z pozycjonowania "long tail", czyli pozycjonowania na wiele (często niszowych) słów kluczowych.
Czy można łączyć pozycjonowanie regionalne z pakietem kompleksowego pozycjonowania?
Tak. To dobra decyzja w sytuacji, kiedy niektóre produkty kierujemy na cały kraj, a niektóre lokalnie. Wówczas należy pozycjonować stronę na frazy ogólne oraz frazy regionalne.
W jaki sposób pobieracie opłaty?
Pobieramy opłaty za konkretne działania. Zazwyczaj proponujemy płatność z góry za każdy miesiąc współpracy; co miesiąc Klient otrzymuje raport z uzyskanymi pozycjami.
Czy w gre wchodzą długie umowy?
Absolutnie nie! Wyróżnia nas elastyczność - nie zmuszamy Klienta do podpisywania umów na kilka lat. Proponujemy umowy: pół roczne oraz roczne. Dopuszczamy dwa pierwsze miesiące współpracy bez umowy - przez ten czas postaramy się przekonać Państwa o sile pozycjonowania oraz o skuteczności naszych działań.
Wysyłacie raport co miesiąc z uzyskanymi pozycjami. Co znajdę w tym raporcie?
Po każdym miesiącu wysyłamy Klientowi raport, w którym sprawdzano codziennie pozycje dla każdej frazy; w raporcie również analizujemy efekty.
Czy Wasze pozycjonowanie jest bezpieczne?
Przede wszystkim stawiamy na bezpieczne pozycjonowanie; stronami zajmują się specjaliści od pozycjonowania. Nie korzystamy z Systemów Wymiany Linków, nie spamujemy.
Jak mogę sprawdzić efekty pozycjonowania?
Pozycje swojej strony można na bieżąco sprawdzać za pomocą naszych narzędzi. Ponadto, co miesiąc przygotujemy szczegółowy raport z uzyskanymi pozycjami (codzienna statystyka).
Termin "pozycjonowanie" pojawił się ok. 2002 r, wcześniej funkcjonował anglojęzyczny "web positioning"
W sierpniu 2010 r. z wyszukiwarki Google skorzystało 17 mln 811 tyś. użytkowników. Dla porównania, portal Nasza-Klasa odwiedziło niecałe 14 mln internautów. [ źródło: comScore Media Metrix ]
Nazwa algorytmu Page Rank pochodzi nie od angielskiego wyrazu określającego stronę (ang. page), lecz od nazwiska twórcy, czyli Larry'ego Page'a
Hasło "Majka" było najczęściej wpisywanym zapytaniem w wyszukiwarce Google w 2010 roku w kategorii Telewizja; "Kuba Wojewódzki" zajął 4. pozycję
[ Zobacz pełne zestawienie ]
ok. 97% użytkowników szukających informacji, firm, towarów lub usług w sieci - szuka ich za pośrednictwem wyszukiwarki Google.
Oficjalne stanowisko Google dot. pozycjonowania i optymalizacji: Jeśli rozważasz zatrudnienie SEO, im szybciej to zrobisz, tym lepiej.
W rankingu "Najlepsi pracodawcy na świecie" w kategorii Biznes oraz IT zwyciężyło Google (Źródło: Universum Polska). [ zobacz pełne zestawienie ]
Na przełomie 2003 i 2004 roku na słowo kluczowe "kretyn" na czołowych pozycjach wyszukiwania Google znalazła się strona internetowa posła Andrzeja Leppera. Był to efekt agresywnego linkowania, tzw. "Google bomb". W 2010 roku kolejną ofiarą linkowania był premier Donald Tusk (czołowe pozycje na słowo kluczowe "kłamca").
W rankingu światowego zaufania do marki przeprowadzonym przez firmę konsultingową Reputation Institute Google stanęło na najwyższym miejscu podium
Polacy najczęściej w Europie korzystają z wyszukiwarki. W sierpniu 2010 znaleźliśmy się w bezwzględnej czołówce "wyszukiwaczy" - 156 zapytań na osobę przy średniej 116. Źródło: comScore
Nazwa wyszukiwarki "Google" powstała z niepoprawnego zapisu słowa "googol" (oznacza liczbę 10100 - w zapisie dziesiętnym jedynka i 100 zer.)
Wśród internautów utarło się powiedzenie: jeśli czegoś nie można znaleźć za pomocą wyszukiwarki Google, to takie coś nie istnieje
71 proc. polskich internautów korzysta z sieci codziennie. Telewizję ogląda każdego dnia 54% badanych, radia słucha 36 proc., a prasę czyta 32 proc.
W 2010 roku z internetu korzystało średnio 52,4 proc. Polaków (o 2,9 punktu proc. więcej niż rok wcześniej) – wynika z badania NetTrack. W przeliczeniu na populację daje to 20,01 mln internautów w naszym kraju
Według ostatnich badań Millward Brown SMG/KRC ponad 40% polskich firm nie istnieje w sieci. 41% przedsiębiorców, aby zaistnieć w sieci, potrzebowałoby tylko kogoś, kto poprowadzi ich za rękę. Czas to zmienić!