Co wpływa na pozycję w Google?

Współzałożyciel Google, Larry Page, zdefiniował wyszukiwarkę jako „coś, co rozumie dokładnie, o co nam chodzi, i zwraca dokładnie to, czego chcemy.
Na algorytm Google składa się ponad 200 czynników, które decydują o ostatecznym rankingu w wynikach wyszukiwania. Złożoność algorytmu powoduje, że Google uznawane jest za maszynę myślącą.

Aby móc skutecznie i trwale wspomagać pozycję swojej strony w wyszukiwarce Google, należy wiedzieć, które elementy poprawić, aby "dopasować" się do algorytmu Google. My to wiemy.

Poniżej przedstawiamy bardzo ogólne informacje, na co zwraca Google uwagę podczas ustalania swojego rankingu:  
 

  • Domena i jej staż
    Adres strony ma małe znaczenie, jednak warto zadbać, aby w domenie znalazło się słowo kluczowe (może być człon słowa kluczowego). Strony z większym stażem (co najmniej 6 miesięcy) zajmują lepsze pozycje od stron nowych.
     
  • Odpowiedni dobór słów kluczowych
    Aby móc myśleć o skutecznym i efektywnym pozycjonowaniu, należy optymalnie dobrać słowa kluczowe. Pozycjonując na niewłaściwe frazy kluczowe (niedostosowane do naszej strony) nie uda nam się wprowadzić strony na wysokie pozycje.

  • Projekt strony - pod użytkownika i pod wyszukiwarkę
    Już na etapie projektowania i implementacji strony należy pomyśleć o pozycjonowaniu; należy projektować strony zgodnie ze standardami Google oraz próbować wpasować się w algorytm Google.
    Na co zwrócić uwagę?
    - należy tworzyć stronę bogatą w treść, która jest unikalna (nie kopiowana z innych źródeł); należy stronę ciągle wzbogacać o nowe teksty; dobrze, jeśli w treści pojawią się słowa kluczowe
    - należy zadbać o poprawną nawigację strony - do każdej podstrony powinien prowadzić co najmniej jeden link statyczny
    - strona powinna tworzyć przyjazne linki URL
    - należy umiejętnie korzystać z nagłówków h1, h2, h3
    - strona główna jak i wszystkie podstrony powinny mieć indywidualny tytuł strony
    - treść strony powinna być przedstawiana w sposób przejrzysty i dokładny, a sama strona powinna być przydatna i zawierać wiele informacji
    - pliki powinny być poprawnie nazwane
     
  • Technologia Page Rank™ - ilość i jakość linków
    Google opracowało własną infrastrukturę usługową oraz przełomową technologię PageRank™, która zmieniła sposób wyszukiwania informacji.
    Google Page Rank zamiast zliczać bezpośrednie linki, interpretuje link ze strony A do strony B jako „głos” oddany na stronę B przez stronę A. W ten sposób PageRank ocenia ważność strony na podstawie liczby oddanych na nią głosów
    PageRank uwzględnia również ważność stron oddających głos, ponieważ uznaje się, że głosy pewnych stron mają większą wartość, co zwiększa również wartość stron, na które „głosują”. Ważne strony uzyskują wyższe notowanie PageRank i są wyświetlane na początku listy wyników wyszukiwania. [ Źródło: Google ]
    W skrócie: Im więcej wartościowych linków z innych stron do strony pozycjonowanej, tym lepsza pozycja strony linkowanej.


Wiemy, jak wyszukiwarka Google przemierza i indeksuje strony oraz na jakiej podstawie ustalany jest ranking wyników wyszukiwania. Dobieramy optymalne słowa kluczowe, optymalizujemy strone oraz systematycznie budujemy wartościowe linki zwrotne. Wykonujemy działania, które zmierzają do wprowadzenia strony na satysfakcjonujące pozycje

 

Sprawdź pozycję strony:

Domena:

Słowo kluczowe:

Dokonaj bezpłatnej wyceny:

 

Adres strony:

Słowa kluczowe (po przecinku):


Budżet na pozycjonowanie:

Telefon:

Adres email:

Uwagi:


Klienci:

Aladyn
Studio Fryzur
Pizzeriaraptorius
agrikomp
astroarena
babilon
britishinstitute
hermaneducation
hemelos
memolia
glamour
Bike-Project
Cito-Krakow
Crossvet
English School
Eu-Rus
Savio