Gwarantujemy: wysokie pozycje • szczegołowe raporty • wzrost oglądalności
0 zł: analiza obecnych pozycji i potencjału strony
• dobór słów kluczowych • wycena pozycjonowania
Współzałożyciel Google, Larry Page, zdefiniował wyszukiwarkę jako „coś, co rozumie dokładnie, o co nam chodzi, i zwraca dokładnie to, czego chcemy.
Na algorytm Google składa się ponad 200 czynników, które decydują o ostatecznym rankingu w wynikach wyszukiwania. Złożoność algorytmu powoduje, że Google uznawane jest za maszynę myślącą.
Aby móc skutecznie i trwale wspomagać pozycję swojej strony w wyszukiwarce
Google, należy wiedzieć, które elementy poprawić, aby "dopasować" się do algorytmu Google. My to wiemy.
Poniżej przedstawiamy bardzo ogólne informacje, na co zwraca Google uwagę podczas
ustalania swojego rankingu:
Wiemy, jak wyszukiwarka Google przemierza i indeksuje strony oraz na jakiej podstawie ustalany jest ranking wyników wyszukiwania. Dobieramy optymalne słowa kluczowe, optymalizujemy strone oraz systematycznie budujemy wartościowe linki zwrotne. Wykonujemy działania, które zmierzają do wprowadzenia strony na satysfakcjonujące pozycje
Oficjalne stanowisko Google dot. pozycjonowania i optymalizacji: Jeśli rozważasz zatrudnienie SEO, im szybciej to zrobisz, tym lepiej.
ok. 97% użytkowników szukających informacji, firm, towarów lub usług w sieci - szuka ich za pośrednictwem wyszukiwarki Google.
Na przełomie 2003 i 2004 roku na słowo kluczowe "kretyn" na czołowych pozycjach wyszukiwania Google znalazła się strona internetowa posła Andrzeja Leppera. Był to efekt agresywnego linkowania, tzw. "Google bomb". W 2010 roku kolejną ofiarą linkowania był premier Donald Tusk (czołowe pozycje na słowo kluczowe "kłamca").
W 2010 roku z internetu korzystało średnio 52,4 proc. Polaków (o 2,9 punktu proc. więcej niż rok wcześniej) – wynika z badania NetTrack. W przeliczeniu na populację daje to 20,01 mln internautów w naszym kraju
W sierpniu 2010 r. z wyszukiwarki Google skorzystało 17 mln 811 tyś. użytkowników. Dla porównania, portal Nasza-Klasa odwiedziło niecałe 14 mln internautów. [ źródło: comScore Media Metrix ]
Wśród internautów utarło się powiedzenie: jeśli czegoś nie można znaleźć za pomocą wyszukiwarki Google, to takie coś nie istnieje
Według ostatnich badań Millward Brown SMG/KRC ponad 40% polskich firm nie istnieje w sieci. 41% przedsiębiorców, aby zaistnieć w sieci, potrzebowałoby tylko kogoś, kto poprowadzi ich za rękę. Czas to zmienić!
71 proc. polskich internautów korzysta z sieci codziennie. Telewizję ogląda każdego dnia 54% badanych, radia słucha 36 proc., a prasę czyta 32 proc.
Hasło "Majka" było najczęściej wpisywanym zapytaniem w wyszukiwarce Google w 2010 roku w kategorii Telewizja; "Kuba Wojewódzki" zajął 4. pozycję
[ Zobacz pełne zestawienie ]
Nazwa algorytmu Page Rank pochodzi nie od angielskiego wyrazu określającego stronę (ang. page), lecz od nazwiska twórcy, czyli Larry'ego Page'a
Nazwa wyszukiwarki "Google" powstała z niepoprawnego zapisu słowa "googol" (oznacza liczbę 10100 - w zapisie dziesiętnym jedynka i 100 zer.)
Termin "pozycjonowanie" pojawił się ok. 2002 r, wcześniej funkcjonował anglojęzyczny "web positioning"
Polacy najczęściej w Europie korzystają z wyszukiwarki. W sierpniu 2010 znaleźliśmy się w bezwzględnej czołówce "wyszukiwaczy" - 156 zapytań na osobę przy średniej 116. Źródło: comScore
W rankingu światowego zaufania do marki przeprowadzonym przez firmę konsultingową Reputation Institute Google stanęło na najwyższym miejscu podium
W rankingu "Najlepsi pracodawcy na świecie" w kategorii Biznes oraz IT zwyciężyło Google (Źródło: Universum Polska). [ zobacz pełne zestawienie ]