Gwarantujemy: wysokie pozycje • szczegołowe raporty • wzrost oglądalności
0 zł: analiza obecnych pozycji i potencjału strony
• dobór słów kluczowych • wycena pozycjonowania
Przy ustalaniu wyników wyszukiwania, wyyszukiwarka Google przede wszystkim bierze pod uwagę ilość i jakość linków prowadzących do danej strony z innych witryn WWW.
Google interpretuje link ze strony A do strony B jako „głos” oddany przez stronę A na stronę B. Im więcej wartościowych "głosów" tym lepsza pozycja strony docelowej.
Na podstawie ilości i jakości linków nadawany jest wskaźnik Page Rank dla danej strony.
Staramy się zdobywać linki w sposób naturalny mając na celu zwiększenie popularności strony poprzez publikowanie odniśników do niej na wartościowych stronach.
» Ręczne katalogowanie więcej informacji
» Pakiet 100 wpisów - 34 zł [ 34 gr. jeden wpis ]
» Pakiet 200 wpisów - 66 zł [ 33 gr. jeden wpis ]
» Pakiet 300 wpisów - 96 zł [ 32 gr. jeden wpis ]
» Pakiet 400 wpisów - 120 zł [ 30 gr. jeden wpis ]
» Pakiet 500 wpisów - 140 zł [ 28 gr. jeden wpis ]
» Dodawanie wartościowych artykułów typu Presell więcej informacji
» Pakiet 20 wpisów (40 linków) na blogach typu Presell - 10 zł
» Pakiet 40 wpisów (80 linków) na blogach typu Presell - 20 zł
» Dodawanie strony do płatnych katalogów
» Linkowanie poprzez fora dyskusyjne
» Linkowanie z zaplecza
Powyższe formy linkowania dostępne są wyłacznie w pakietach: kompleksowe pozycjonowanie; pozycjonowanie regionalne; pozycjonowanie long tail
71 proc. polskich internautów korzysta z sieci codziennie. Telewizję ogląda każdego dnia 54% badanych, radia słucha 36 proc., a prasę czyta 32 proc.
W rankingu "Najlepsi pracodawcy na świecie" w kategorii Biznes oraz IT zwyciężyło Google (Źródło: Universum Polska). [ zobacz pełne zestawienie ]
Wśród internautów utarło się powiedzenie: jeśli czegoś nie można znaleźć za pomocą wyszukiwarki Google, to takie coś nie istnieje
W rankingu światowego zaufania do marki przeprowadzonym przez firmę konsultingową Reputation Institute Google stanęło na najwyższym miejscu podium
Polacy najczęściej w Europie korzystają z wyszukiwarki. W sierpniu 2010 znaleźliśmy się w bezwzględnej czołówce "wyszukiwaczy" - 156 zapytań na osobę przy średniej 116. Źródło: comScore
Według ostatnich badań Millward Brown SMG/KRC ponad 40% polskich firm nie istnieje w sieci. 41% przedsiębiorców, aby zaistnieć w sieci, potrzebowałoby tylko kogoś, kto poprowadzi ich za rękę. Czas to zmienić!
Nazwa algorytmu Page Rank pochodzi nie od angielskiego wyrazu określającego stronę (ang. page), lecz od nazwiska twórcy, czyli Larry'ego Page'a
ok. 97% użytkowników szukających informacji, firm, towarów lub usług w sieci - szuka ich za pośrednictwem wyszukiwarki Google.
Hasło "Majka" było najczęściej wpisywanym zapytaniem w wyszukiwarce Google w 2010 roku w kategorii Telewizja; "Kuba Wojewódzki" zajął 4. pozycję
[ Zobacz pełne zestawienie ]
W 2010 roku z internetu korzystało średnio 52,4 proc. Polaków (o 2,9 punktu proc. więcej niż rok wcześniej) – wynika z badania NetTrack. W przeliczeniu na populację daje to 20,01 mln internautów w naszym kraju
Oficjalne stanowisko Google dot. pozycjonowania i optymalizacji: Jeśli rozważasz zatrudnienie SEO, im szybciej to zrobisz, tym lepiej.
Na przełomie 2003 i 2004 roku na słowo kluczowe "kretyn" na czołowych pozycjach wyszukiwania Google znalazła się strona internetowa posła Andrzeja Leppera. Był to efekt agresywnego linkowania, tzw. "Google bomb". W 2010 roku kolejną ofiarą linkowania był premier Donald Tusk (czołowe pozycje na słowo kluczowe "kłamca").
Termin "pozycjonowanie" pojawił się ok. 2002 r, wcześniej funkcjonował anglojęzyczny "web positioning"
Nazwa wyszukiwarki "Google" powstała z niepoprawnego zapisu słowa "googol" (oznacza liczbę 10100 - w zapisie dziesiętnym jedynka i 100 zer.)
W sierpniu 2010 r. z wyszukiwarki Google skorzystało 17 mln 811 tyś. użytkowników. Dla porównania, portal Nasza-Klasa odwiedziło niecałe 14 mln internautów. [ źródło: comScore Media Metrix ]