Gwarantujemy: wysokie pozycje • szczegołowe raporty • wzrost oglądalności
0 zł: analiza obecnych pozycji i potencjału strony
• dobór słów kluczowych • wycena pozycjonowania
Obecnie Internet jest największym zbiorem informacji z każdej dziedziny życia. W sieci istnieją biliony stron internetowych i ciągle powstają nowe. Jak sprawnie funkcjonować w środowisku nadmiaru informacji, aby trafiać na odpowiednie witryny? Ten problem rozwiązują wyszukiwarki internetowe, które zbierają i katalogują informacje ułatwiając przeszukiwanie sieci. Dzięki nim Internet zyskał nowe możliwości, a odnajdywanie stron stało się szybkie i banalnie proste.
Wraz ze wzrostem powszechnego dostępu do Internetu i handlu elektronicznego, sieć należy traktować jako doskonałe, stosunkowo tanie i jedno z ważniejszych narzędzi marketingowych. Osoby indywidualne oraz przedsiębiorstwa zmuszone są do wykorzystywania Internetu w celach reklamowych prowadzących do sprzedaży swoich dóbr czy usług.
Podstawowym celem każdego właściciela strony internetowej jest zapewnienie swojej witrynie odpowiedniej popularności. Jeszcze lepiej lepiej, kiedy stronę odwiedzają użytkownicy z odpowiedniej grupy docelowej (potencjalni klienci). Rodzi się pytanie: Co zrobić, aby zwiększyć oglądalność swojej strony? Co zrobić, żeby to klient szukał nas, a nie my jego?
Odpowiedź jest jednoznaczna: Zainwestować w skuteczne pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarce Google.
Dlaczego? Skuteczne i trwałe pozycjonowanie stron to obecnie najnowocześniejsza, najskuteczniejsza i najtańsza forma reklamy internetowej. Wysoka pozycja w Google przekłada się bezpośrednio na wzrost oglądalności pozycjonowanej strony, co skutkuje pozyskaniem nowych klientów, budową wizerunku oraz poprawą rentowności firmy. Wysoka pozycja daje gwarancję bezpośredniego dotarcia do właściwego odbiorcy.
Fakty: Miesięcznie w Polsce z wyszukiwarki Google korzysta 17 mln 238 tyś użytkowników. 96,7% Polaków, którzy korzystają z internetu, używają wyszukiwarki Google.
(źródło: comScore Media Metrix)
Jesteśmy również pewni tego, że możemy wspomóc pozycję Państwa serwisu internetowego w wyszukiwarce Google oraz zdobyć nowych klientów za pośrednictwem sieci.
Oficjalne stanowisko Google dot. pozycjonowania i optymalizacji: Jeśli rozważasz zatrudnienie SEO, im szybciej to zrobisz, tym lepiej.
W rankingu "Najlepsi pracodawcy na świecie" w kategorii Biznes oraz IT zwyciężyło Google (Źródło: Universum Polska). [ zobacz pełne zestawienie ]
Nazwa algorytmu Page Rank pochodzi nie od angielskiego wyrazu określającego stronę (ang. page), lecz od nazwiska twórcy, czyli Larry'ego Page'a
W sierpniu 2010 r. z wyszukiwarki Google skorzystało 17 mln 811 tyś. użytkowników. Dla porównania, portal Nasza-Klasa odwiedziło niecałe 14 mln internautów. [ źródło: comScore Media Metrix ]
Polacy najczęściej w Europie korzystają z wyszukiwarki. W sierpniu 2010 znaleźliśmy się w bezwzględnej czołówce "wyszukiwaczy" - 156 zapytań na osobę przy średniej 116. Źródło: comScore
Według ostatnich badań Millward Brown SMG/KRC ponad 40% polskich firm nie istnieje w sieci. 41% przedsiębiorców, aby zaistnieć w sieci, potrzebowałoby tylko kogoś, kto poprowadzi ich za rękę. Czas to zmienić!
W 2010 roku z internetu korzystało średnio 52,4 proc. Polaków (o 2,9 punktu proc. więcej niż rok wcześniej) – wynika z badania NetTrack. W przeliczeniu na populację daje to 20,01 mln internautów w naszym kraju
Wśród internautów utarło się powiedzenie: jeśli czegoś nie można znaleźć za pomocą wyszukiwarki Google, to takie coś nie istnieje
71 proc. polskich internautów korzysta z sieci codziennie. Telewizję ogląda każdego dnia 54% badanych, radia słucha 36 proc., a prasę czyta 32 proc.
ok. 97% użytkowników szukających informacji, firm, towarów lub usług w sieci - szuka ich za pośrednictwem wyszukiwarki Google.
W rankingu światowego zaufania do marki przeprowadzonym przez firmę konsultingową Reputation Institute Google stanęło na najwyższym miejscu podium
Na przełomie 2003 i 2004 roku na słowo kluczowe "kretyn" na czołowych pozycjach wyszukiwania Google znalazła się strona internetowa posła Andrzeja Leppera. Był to efekt agresywnego linkowania, tzw. "Google bomb". W 2010 roku kolejną ofiarą linkowania był premier Donald Tusk (czołowe pozycje na słowo kluczowe "kłamca").
Nazwa wyszukiwarki "Google" powstała z niepoprawnego zapisu słowa "googol" (oznacza liczbę 10100 - w zapisie dziesiętnym jedynka i 100 zer.)
Termin "pozycjonowanie" pojawił się ok. 2002 r, wcześniej funkcjonował anglojęzyczny "web positioning"
Hasło "Majka" było najczęściej wpisywanym zapytaniem w wyszukiwarce Google w 2010 roku w kategorii Telewizja; "Kuba Wojewódzki" zajął 4. pozycję
[ Zobacz pełne zestawienie ]