Gwarantujemy: wysokie pozycje • szczegołowe raporty • wzrost oglądalności
0 zł: analiza obecnych pozycji i potencjału strony
• dobór słów kluczowych • wycena pozycjonowania
Obecnie Internet jest największym zbiorem informacji z każdej dziedziny życia. W sieci istnieją biliony stron internetowych i ciągle powstają nowe. Jak sprawnie funkcjonować w środowisku nadmiaru informacji, aby trafiać na odpowiednie witryny? Ten problem rozwiązują wyszukiwarki internetowe, które zbierają i katalogują informacje ułatwiając przeszukiwanie sieci. Dzięki nim Internet zyskał nowe możliwości, a odnajdywanie stron stało się szybkie i banalnie proste.
Wraz ze wzrostem powszechnego dostępu do Internetu i handlu elektronicznego, sieć należy traktować jako doskonałe, stosunkowo tanie i jedno z ważniejszych narzędzi marketingowych. Osoby indywidualne oraz przedsiębiorstwa zmuszone są do wykorzystywania Internetu w celach reklamowych prowadzących do sprzedaży swoich dóbr czy usług.
Podstawowym celem każdego właściciela strony internetowej jest zapewnienie swojej witrynie odpowiedniej popularności. Jeszcze lepiej lepiej, kiedy stronę odwiedzają użytkownicy z odpowiedniej grupy docelowej (potencjalni klienci). Rodzi się pytanie: Co zrobić, aby zwiększyć oglądalność swojej strony? Co zrobić, żeby to klient szukał nas, a nie my jego?
Odpowiedź jest jednoznaczna: Zainwestować w skuteczne pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarce Google.
Dlaczego? Skuteczne i trwałe pozycjonowanie stron to obecnie najnowocześniejsza, najskuteczniejsza i najtańsza forma reklamy internetowej. Wysoka pozycja w Google przekłada się bezpośrednio na wzrost oglądalności pozycjonowanej strony, co skutkuje pozyskaniem nowych klientów, budową wizerunku oraz poprawą rentowności firmy. Wysoka pozycja daje gwarancję bezpośredniego dotarcia do właściwego odbiorcy.
Fakty: Miesięcznie w Polsce z wyszukiwarki Google korzysta 17 mln 238 tyś użytkowników. 96,7% Polaków, którzy korzystają z internetu, używają wyszukiwarki Google.
(źródło: comScore Media Metrix)
Jesteśmy również pewni tego, że możemy wspomóc pozycję Państwa serwisu internetowego w wyszukiwarce Google oraz zdobyć nowych klientów za pośrednictwem sieci.
71 proc. polskich internautów korzysta z sieci codziennie. Telewizję ogląda każdego dnia 54% badanych, radia słucha 36 proc., a prasę czyta 32 proc.
Hasło "Majka" było najczęściej wpisywanym zapytaniem w wyszukiwarce Google w 2010 roku w kategorii Telewizja; "Kuba Wojewódzki" zajął 4. pozycję
[ Zobacz pełne zestawienie ]
Termin "pozycjonowanie" pojawił się ok. 2002 r, wcześniej funkcjonował anglojęzyczny "web positioning"
Nazwa algorytmu Page Rank pochodzi nie od angielskiego wyrazu określającego stronę (ang. page), lecz od nazwiska twórcy, czyli Larry'ego Page'a
W rankingu światowego zaufania do marki przeprowadzonym przez firmę konsultingową Reputation Institute Google stanęło na najwyższym miejscu podium
W 2010 roku z internetu korzystało średnio 52,4 proc. Polaków (o 2,9 punktu proc. więcej niż rok wcześniej) – wynika z badania NetTrack. W przeliczeniu na populację daje to 20,01 mln internautów w naszym kraju
Oficjalne stanowisko Google dot. pozycjonowania i optymalizacji: Jeśli rozważasz zatrudnienie SEO, im szybciej to zrobisz, tym lepiej.
ok. 97% użytkowników szukających informacji, firm, towarów lub usług w sieci - szuka ich za pośrednictwem wyszukiwarki Google.
Wśród internautów utarło się powiedzenie: jeśli czegoś nie można znaleźć za pomocą wyszukiwarki Google, to takie coś nie istnieje
Nazwa wyszukiwarki "Google" powstała z niepoprawnego zapisu słowa "googol" (oznacza liczbę 10100 - w zapisie dziesiętnym jedynka i 100 zer.)
Polacy najczęściej w Europie korzystają z wyszukiwarki. W sierpniu 2010 znaleźliśmy się w bezwzględnej czołówce "wyszukiwaczy" - 156 zapytań na osobę przy średniej 116. Źródło: comScore
Na przełomie 2003 i 2004 roku na słowo kluczowe "kretyn" na czołowych pozycjach wyszukiwania Google znalazła się strona internetowa posła Andrzeja Leppera. Był to efekt agresywnego linkowania, tzw. "Google bomb". W 2010 roku kolejną ofiarą linkowania był premier Donald Tusk (czołowe pozycje na słowo kluczowe "kłamca").
Według ostatnich badań Millward Brown SMG/KRC ponad 40% polskich firm nie istnieje w sieci. 41% przedsiębiorców, aby zaistnieć w sieci, potrzebowałoby tylko kogoś, kto poprowadzi ich za rękę. Czas to zmienić!
W sierpniu 2010 r. z wyszukiwarki Google skorzystało 17 mln 811 tyś. użytkowników. Dla porównania, portal Nasza-Klasa odwiedziło niecałe 14 mln internautów. [ źródło: comScore Media Metrix ]
W rankingu "Najlepsi pracodawcy na świecie" w kategorii Biznes oraz IT zwyciężyło Google (Źródło: Universum Polska). [ zobacz pełne zestawienie ]