Gwarantujemy: wysokie pozycje • szczegołowe raporty • wzrost oglądalności
0 zł: analiza obecnych pozycji i potencjału strony
• dobór słów kluczowych • wycena pozycjonowania
Przy zamówieniu powyżej 150 zł - 7%
rabatu na wszystkie nasze usługi
Do końca marca, promocja dla fotografów
12% rabatu na wszystkie nasze usługi
Sprawdź na której pozycji znajduje się dana strona internetowa dla wybranego słowa kluczowego. Narzedzie sprawdza pozycje do pozycji nr 200. Wynik 0 = brak strony w top200.
W zależności jak dana strona jest zaindeksowana, należy podawać domenę z 'www' albo bez przedrostka 'www'.
Wskaźnik Page Rank to ocena strony internetowej nadawana przez Google. Wartość PageRank określany jest w skali od 0 do 10. Ważne strony uzyskują wyższe notowanie PageRank i są wyświetlane na początku listy wyników wyszukiwania. PR jest tylko jednym z wielu czynników decydujących o pozycji danej strony w Google.
Współczynnik ten określa się za pomocą liczby połączeń (linków) prowadzących do danej strony z innych stron oraz wartości tych połączeń.
Posiadanie dużej ilości wartościowych linków do swojej strony głównie decyduje o wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania.
W zależności jak dana strona jest zaindeksowana, należy podawać domenę z 'www' albo bez przedrostka 'www'
Alexa Ranking - ranking najpopularniejszych stron w internecie wg języka. Im mniejszy Alexa Rank, tym lepiej.
Mapy witryn pozwalają poinformować Google o stronach w witrynie, których nie udałoby się odnaleźć robotom Google. Jeśli do każdej podstrony prowadzi co najmniej jeden link statyczny, wówczas mapa strony jest zbędna.
Wśród internautów utarło się powiedzenie: jeśli czegoś nie można znaleźć za pomocą wyszukiwarki Google, to takie coś nie istnieje
W rankingu "Najlepsi pracodawcy na świecie" w kategorii Biznes oraz IT zwyciężyło Google (Źródło: Universum Polska). [ zobacz pełne zestawienie ]
Oficjalne stanowisko Google dot. pozycjonowania i optymalizacji: Jeśli rozważasz zatrudnienie SEO, im szybciej to zrobisz, tym lepiej.
Według ostatnich badań Millward Brown SMG/KRC ponad 40% polskich firm nie istnieje w sieci. 41% przedsiębiorców, aby zaistnieć w sieci, potrzebowałoby tylko kogoś, kto poprowadzi ich za rękę. Czas to zmienić!
Hasło "Majka" było najczęściej wpisywanym zapytaniem w wyszukiwarce Google w 2010 roku w kategorii Telewizja; "Kuba Wojewódzki" zajął 4. pozycję
[ Zobacz pełne zestawienie ]
ok. 97% użytkowników szukających informacji, firm, towarów lub usług w sieci - szuka ich za pośrednictwem wyszukiwarki Google.
71 proc. polskich internautów korzysta z sieci codziennie. Telewizję ogląda każdego dnia 54% badanych, radia słucha 36 proc., a prasę czyta 32 proc.
Termin "pozycjonowanie" pojawił się ok. 2002 r, wcześniej funkcjonował anglojęzyczny "web positioning"
W 2010 roku z internetu korzystało średnio 52,4 proc. Polaków (o 2,9 punktu proc. więcej niż rok wcześniej) – wynika z badania NetTrack. W przeliczeniu na populację daje to 20,01 mln internautów w naszym kraju
Nazwa wyszukiwarki "Google" powstała z niepoprawnego zapisu słowa "googol" (oznacza liczbę 10100 - w zapisie dziesiętnym jedynka i 100 zer.)
W sierpniu 2010 r. z wyszukiwarki Google skorzystało 17 mln 811 tyś. użytkowników. Dla porównania, portal Nasza-Klasa odwiedziło niecałe 14 mln internautów. [ źródło: comScore Media Metrix ]
Nazwa algorytmu Page Rank pochodzi nie od angielskiego wyrazu określającego stronę (ang. page), lecz od nazwiska twórcy, czyli Larry'ego Page'a
Na przełomie 2003 i 2004 roku na słowo kluczowe "kretyn" na czołowych pozycjach wyszukiwania Google znalazła się strona internetowa posła Andrzeja Leppera. Był to efekt agresywnego linkowania, tzw. "Google bomb". W 2010 roku kolejną ofiarą linkowania był premier Donald Tusk (czołowe pozycje na słowo kluczowe "kłamca").
W rankingu światowego zaufania do marki przeprowadzonym przez firmę konsultingową Reputation Institute Google stanęło na najwyższym miejscu podium
Polacy najczęściej w Europie korzystają z wyszukiwarki. W sierpniu 2010 znaleźliśmy się w bezwzględnej czołówce "wyszukiwaczy" - 156 zapytań na osobę przy średniej 116. Źródło: comScore