Gwarantujemy: wysokie pozycje • szczegołowe raporty • wzrost oglądalności
0 zł: analiza obecnych pozycji i potencjału strony
• dobór słów kluczowych • wycena pozycjonowania
Przy zamówieniu powyżej 150 zł - 7%
rabatu na wszystkie nasze usługi
Do końca marca, promocja dla fotografów
12% rabatu na wszystkie nasze usługi
Sprawdź na której pozycji znajduje się dana strona internetowa dla wybranego słowa kluczowego. Narzedzie sprawdza pozycje do pozycji nr 200. Wynik 0 = brak strony w top200.
W zależności jak dana strona jest zaindeksowana, należy podawać domenę z 'www' albo bez przedrostka 'www'.
Wskaźnik Page Rank to ocena strony internetowej nadawana przez Google. Wartość PageRank określany jest w skali od 0 do 10. Ważne strony uzyskują wyższe notowanie PageRank i są wyświetlane na początku listy wyników wyszukiwania. PR jest tylko jednym z wielu czynników decydujących o pozycji danej strony w Google.
Współczynnik ten określa się za pomocą liczby połączeń (linków) prowadzących do danej strony z innych stron oraz wartości tych połączeń.
Posiadanie dużej ilości wartościowych linków do swojej strony głównie decyduje o wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania.
W zależności jak dana strona jest zaindeksowana, należy podawać domenę z 'www' albo bez przedrostka 'www'
Alexa Ranking - ranking najpopularniejszych stron w internecie wg języka. Im mniejszy Alexa Rank, tym lepiej.
Mapy witryn pozwalają poinformować Google o stronach w witrynie, których nie udałoby się odnaleźć robotom Google. Jeśli do każdej podstrony prowadzi co najmniej jeden link statyczny, wówczas mapa strony jest zbędna.
Nazwa algorytmu Page Rank pochodzi nie od angielskiego wyrazu określającego stronę (ang. page), lecz od nazwiska twórcy, czyli Larry'ego Page'a
Hasło "Majka" było najczęściej wpisywanym zapytaniem w wyszukiwarce Google w 2010 roku w kategorii Telewizja; "Kuba Wojewódzki" zajął 4. pozycję
[ Zobacz pełne zestawienie ]
Polacy najczęściej w Europie korzystają z wyszukiwarki. W sierpniu 2010 znaleźliśmy się w bezwzględnej czołówce "wyszukiwaczy" - 156 zapytań na osobę przy średniej 116. Źródło: comScore
W rankingu "Najlepsi pracodawcy na świecie" w kategorii Biznes oraz IT zwyciężyło Google (Źródło: Universum Polska). [ zobacz pełne zestawienie ]
ok. 97% użytkowników szukających informacji, firm, towarów lub usług w sieci - szuka ich za pośrednictwem wyszukiwarki Google.
71 proc. polskich internautów korzysta z sieci codziennie. Telewizję ogląda każdego dnia 54% badanych, radia słucha 36 proc., a prasę czyta 32 proc.
Nazwa wyszukiwarki "Google" powstała z niepoprawnego zapisu słowa "googol" (oznacza liczbę 10100 - w zapisie dziesiętnym jedynka i 100 zer.)
W 2010 roku z internetu korzystało średnio 52,4 proc. Polaków (o 2,9 punktu proc. więcej niż rok wcześniej) – wynika z badania NetTrack. W przeliczeniu na populację daje to 20,01 mln internautów w naszym kraju
Wśród internautów utarło się powiedzenie: jeśli czegoś nie można znaleźć za pomocą wyszukiwarki Google, to takie coś nie istnieje
Termin "pozycjonowanie" pojawił się ok. 2002 r, wcześniej funkcjonował anglojęzyczny "web positioning"
W rankingu światowego zaufania do marki przeprowadzonym przez firmę konsultingową Reputation Institute Google stanęło na najwyższym miejscu podium
Oficjalne stanowisko Google dot. pozycjonowania i optymalizacji: Jeśli rozważasz zatrudnienie SEO, im szybciej to zrobisz, tym lepiej.
Na przełomie 2003 i 2004 roku na słowo kluczowe "kretyn" na czołowych pozycjach wyszukiwania Google znalazła się strona internetowa posła Andrzeja Leppera. Był to efekt agresywnego linkowania, tzw. "Google bomb". W 2010 roku kolejną ofiarą linkowania był premier Donald Tusk (czołowe pozycje na słowo kluczowe "kłamca").
Według ostatnich badań Millward Brown SMG/KRC ponad 40% polskich firm nie istnieje w sieci. 41% przedsiębiorców, aby zaistnieć w sieci, potrzebowałoby tylko kogoś, kto poprowadzi ich za rękę. Czas to zmienić!
W sierpniu 2010 r. z wyszukiwarki Google skorzystało 17 mln 811 tyś. użytkowników. Dla porównania, portal Nasza-Klasa odwiedziło niecałe 14 mln internautów. [ źródło: comScore Media Metrix ]