Gwarantujemy: wysokie pozycje • szczegołowe raporty • wzrost oglądalności
0 zł: analiza obecnych pozycji i potencjału strony
• dobór słów kluczowych • wycena pozycjonowania
Słowo kluczowe - słowo lub fraza wpisywana przez użytkowników w wyszukiwarce internetowej.
Właściwy dobór słów kluczowych jest podstawowym elementem w trakcie rozpoczęcia procesu pozycjonowania. Dobrze dobrane słowa kluczowe generują znaczny wzrost oglądalności strony.
Słowa kluczowe przede wszystkim powinny być dopasowane do tematyki danej strony oraz do branży w której ona występuje. Frazy kluczowe powinny być wyszukiwane przez użytkowników. Nie ma sensu pozycjonować strony na hasła, których nikt tak naprawdę nie szuka.
Słowa kluczowe nie powinny być zbyt ogólne - należy je precyzować, aby na daną stronę trafiały tylko zainteresowane osoby.
Wiemy jak dobierać właściwe słowa kluczowe. Korzystamy ze specjalistycznych narzędzi, które wskazują wyszukiwalność danego hasła - korelujemy wyszukiwalność z konkurencją i potencjałem strony - na tej podstawie dokonujemy selekcji. Dbamy o to, aby wysokie pozycje na dane słowo kluczowe wygenerowały jak największy wzrost odwiedzin danej strony.
0 zł:
Nie pobieramy opłat za dobór słów kluczowych! - Wyślij do nas niezobowiązujące zapytanie - podaj w nim adres swojej strony, a my zaproponujemy właściwe słowa kluczowe i przedstawimy ofertę pozycjonowania. To wszystko w 24h od momentu wysłania zapytania
Przykłady, jak dobieramy słowa kluczowe
ok. 97% użytkowników szukających informacji, firm, towarów lub usług w sieci - szuka ich za pośrednictwem wyszukiwarki Google.
Wśród internautów utarło się powiedzenie: jeśli czegoś nie można znaleźć za pomocą wyszukiwarki Google, to takie coś nie istnieje
Polacy najczęściej w Europie korzystają z wyszukiwarki. W sierpniu 2010 znaleźliśmy się w bezwzględnej czołówce "wyszukiwaczy" - 156 zapytań na osobę przy średniej 116. Źródło: comScore
Na przełomie 2003 i 2004 roku na słowo kluczowe "kretyn" na czołowych pozycjach wyszukiwania Google znalazła się strona internetowa posła Andrzeja Leppera. Był to efekt agresywnego linkowania, tzw. "Google bomb". W 2010 roku kolejną ofiarą linkowania był premier Donald Tusk (czołowe pozycje na słowo kluczowe "kłamca").
Nazwa wyszukiwarki "Google" powstała z niepoprawnego zapisu słowa "googol" (oznacza liczbę 10100 - w zapisie dziesiętnym jedynka i 100 zer.)
Oficjalne stanowisko Google dot. pozycjonowania i optymalizacji: Jeśli rozważasz zatrudnienie SEO, im szybciej to zrobisz, tym lepiej.
Termin "pozycjonowanie" pojawił się ok. 2002 r, wcześniej funkcjonował anglojęzyczny "web positioning"
W rankingu "Najlepsi pracodawcy na świecie" w kategorii Biznes oraz IT zwyciężyło Google (Źródło: Universum Polska). [ zobacz pełne zestawienie ]
Hasło "Majka" było najczęściej wpisywanym zapytaniem w wyszukiwarce Google w 2010 roku w kategorii Telewizja; "Kuba Wojewódzki" zajął 4. pozycję
[ Zobacz pełne zestawienie ]
W sierpniu 2010 r. z wyszukiwarki Google skorzystało 17 mln 811 tyś. użytkowników. Dla porównania, portal Nasza-Klasa odwiedziło niecałe 14 mln internautów. [ źródło: comScore Media Metrix ]
Według ostatnich badań Millward Brown SMG/KRC ponad 40% polskich firm nie istnieje w sieci. 41% przedsiębiorców, aby zaistnieć w sieci, potrzebowałoby tylko kogoś, kto poprowadzi ich za rękę. Czas to zmienić!
71 proc. polskich internautów korzysta z sieci codziennie. Telewizję ogląda każdego dnia 54% badanych, radia słucha 36 proc., a prasę czyta 32 proc.
W rankingu światowego zaufania do marki przeprowadzonym przez firmę konsultingową Reputation Institute Google stanęło na najwyższym miejscu podium
Nazwa algorytmu Page Rank pochodzi nie od angielskiego wyrazu określającego stronę (ang. page), lecz od nazwiska twórcy, czyli Larry'ego Page'a
W 2010 roku z internetu korzystało średnio 52,4 proc. Polaków (o 2,9 punktu proc. więcej niż rok wcześniej) – wynika z badania NetTrack. W przeliczeniu na populację daje to 20,01 mln internautów w naszym kraju