Gwarantujemy: wysokie pozycje • szczegołowe raporty • wzrost oglądalności
0 zł: analiza obecnych pozycji i potencjału strony
• dobór słów kluczowych • wycena pozycjonowania
Specjalizujemy się w pozycjonowaniu stron internetowych w wyszukiwarce Google. Zajmujemy się kompleksową obsługą firm zainteresowanych promocją w wyszukiwarkach.
Powstaliśmy we wrześniu 2010 roku, jednak nasza przygoda z pozycjonowaniem zaczęła się dużo wcześniej. Dzięki przygotowaniu teoretycznemu oraz dzięki bogatemu doświadczeniu zrozumieliśmy istotnę efektywnej promocji stron w wyszukiwarkach. Misją naszej firmy jest zapewnienie stronom internetowym promocji w Internecie za pośrednictwem promocji w wyszukiwarce Google.
Pozycjonowanie to nie koszt - to inwestycja. Dlatego zawsze dobieramy tylko właściwe słowa kluczowe, które zapewnią wzrost oglądalności danej strony. Tylko skuteczne i trwałe pozycjonowane na właściwe słowa kluczowe przynosi zysk.
Jako nieliczna firma w Polsce, dobieramy słowa kluczowe wg wyszukiwalności, a nie wg ilości zaindeksowanych stron. Dowiedliśmy, że nie zawsze większa ilość zaindeksowanych stron wiąże się z większą wyszukiwalnością.
Posiadamy duże doświadczenie w pozycjonowaniu stron. Pozycjonujemy małe i duże firmy, strony prywatne i serwisy społecznościowe. Zaufało nam już wiele osób. Zapraszamy do zapoznania się z naszymi referencjami.
Wyróżniają nas trzy cechy: doświadczenie, skuteczność oraz atrakcyjne ceny. Stosujemy bezpieczne metody, które gwarantują stabilną pozycję na szczycie wyników wyszukiwań.
Cieszą i motywują nas pozytywne reakcje naszych klientów, którzy dzięki udanemu pozycjonowaniu rozwijają swoje firmy.
Czujemy odpowiedzialność za naszych Klientów i za ich interes. Państwa sukces jest "naszym" sukcesem
Nazwa firmy: "MrukSEO" Szymon Mrugalski
Adres: Os. Piastów 7B/7, 63-500 Ostrzeszów
NIP: 514-027-60-41
REGON: 301535662
Nr wpisu do EDG: 006033
Nr konta: 49 1090 1173 0000 0001 1476 4540 (BZ WBK)
Tel. 693 65 45 45
GG 1282317
e-mail biuro@mrukseo.pl
W sierpniu 2010 r. z wyszukiwarki Google skorzystało 17 mln 811 tyś. użytkowników. Dla porównania, portal Nasza-Klasa odwiedziło niecałe 14 mln internautów. [ źródło: comScore Media Metrix ]
W 2010 roku z internetu korzystało średnio 52,4 proc. Polaków (o 2,9 punktu proc. więcej niż rok wcześniej) – wynika z badania NetTrack. W przeliczeniu na populację daje to 20,01 mln internautów w naszym kraju
W rankingu "Najlepsi pracodawcy na świecie" w kategorii Biznes oraz IT zwyciężyło Google (Źródło: Universum Polska). [ zobacz pełne zestawienie ]
Termin "pozycjonowanie" pojawił się ok. 2002 r, wcześniej funkcjonował anglojęzyczny "web positioning"
Oficjalne stanowisko Google dot. pozycjonowania i optymalizacji: Jeśli rozważasz zatrudnienie SEO, im szybciej to zrobisz, tym lepiej.
Hasło "Majka" było najczęściej wpisywanym zapytaniem w wyszukiwarce Google w 2010 roku w kategorii Telewizja; "Kuba Wojewódzki" zajął 4. pozycję
[ Zobacz pełne zestawienie ]
Nazwa algorytmu Page Rank pochodzi nie od angielskiego wyrazu określającego stronę (ang. page), lecz od nazwiska twórcy, czyli Larry'ego Page'a
Nazwa wyszukiwarki "Google" powstała z niepoprawnego zapisu słowa "googol" (oznacza liczbę 10100 - w zapisie dziesiętnym jedynka i 100 zer.)
Polacy najczęściej w Europie korzystają z wyszukiwarki. W sierpniu 2010 znaleźliśmy się w bezwzględnej czołówce "wyszukiwaczy" - 156 zapytań na osobę przy średniej 116. Źródło: comScore
71 proc. polskich internautów korzysta z sieci codziennie. Telewizję ogląda każdego dnia 54% badanych, radia słucha 36 proc., a prasę czyta 32 proc.
Na przełomie 2003 i 2004 roku na słowo kluczowe "kretyn" na czołowych pozycjach wyszukiwania Google znalazła się strona internetowa posła Andrzeja Leppera. Był to efekt agresywnego linkowania, tzw. "Google bomb". W 2010 roku kolejną ofiarą linkowania był premier Donald Tusk (czołowe pozycje na słowo kluczowe "kłamca").
ok. 97% użytkowników szukających informacji, firm, towarów lub usług w sieci - szuka ich za pośrednictwem wyszukiwarki Google.
Według ostatnich badań Millward Brown SMG/KRC ponad 40% polskich firm nie istnieje w sieci. 41% przedsiębiorców, aby zaistnieć w sieci, potrzebowałoby tylko kogoś, kto poprowadzi ich za rękę. Czas to zmienić!
Wśród internautów utarło się powiedzenie: jeśli czegoś nie można znaleźć za pomocą wyszukiwarki Google, to takie coś nie istnieje
W rankingu światowego zaufania do marki przeprowadzonym przez firmę konsultingową Reputation Institute Google stanęło na najwyższym miejscu podium