Gwarantujemy: wysokie pozycje • szczegołowe raporty • wzrost oglądalności
0 zł: analiza obecnych pozycji i potencjału strony
• dobór słów kluczowych • wycena pozycjonowania
Specjalizujemy się w pozycjonowaniu stron internetowych w wyszukiwarce Google. Zajmujemy się kompleksową obsługą firm zainteresowanych promocją w wyszukiwarkach.
Powstaliśmy we wrześniu 2010 roku, jednak nasza przygoda z pozycjonowaniem zaczęła się dużo wcześniej. Dzięki przygotowaniu teoretycznemu oraz dzięki bogatemu doświadczeniu zrozumieliśmy istotnę efektywnej promocji stron w wyszukiwarkach. Misją naszej firmy jest zapewnienie stronom internetowym promocji w Internecie za pośrednictwem promocji w wyszukiwarce Google.
Pozycjonowanie to nie koszt - to inwestycja. Dlatego zawsze dobieramy tylko właściwe słowa kluczowe, które zapewnią wzrost oglądalności danej strony. Tylko skuteczne i trwałe pozycjonowane na właściwe słowa kluczowe przynosi zysk.
Jako nieliczna firma w Polsce, dobieramy słowa kluczowe wg wyszukiwalności, a nie wg ilości zaindeksowanych stron. Dowiedliśmy, że nie zawsze większa ilość zaindeksowanych stron wiąże się z większą wyszukiwalnością.
Posiadamy duże doświadczenie w pozycjonowaniu stron. Pozycjonujemy małe i duże firmy, strony prywatne i serwisy społecznościowe. Zaufało nam już wiele osób. Zapraszamy do zapoznania się z naszymi referencjami.
Wyróżniają nas trzy cechy: doświadczenie, skuteczność oraz atrakcyjne ceny. Stosujemy bezpieczne metody, które gwarantują stabilną pozycję na szczycie wyników wyszukiwań.
Cieszą i motywują nas pozytywne reakcje naszych klientów, którzy dzięki udanemu pozycjonowaniu rozwijają swoje firmy.
Czujemy odpowiedzialność za naszych Klientów i za ich interes. Państwa sukces jest "naszym" sukcesem
Nazwa firmy: "MrukSEO" Szymon Mrugalski
Adres: Os. Piastów 7B/7, 63-500 Ostrzeszów
NIP: 514-027-60-41
REGON: 301535662
Nr wpisu do EDG: 006033
Nr konta: 49 1090 1173 0000 0001 1476 4540 (BZ WBK)
Tel. 693 65 45 45
GG 1282317
e-mail biuro@mrukseo.pl
W rankingu światowego zaufania do marki przeprowadzonym przez firmę konsultingową Reputation Institute Google stanęło na najwyższym miejscu podium
Polacy najczęściej w Europie korzystają z wyszukiwarki. W sierpniu 2010 znaleźliśmy się w bezwzględnej czołówce "wyszukiwaczy" - 156 zapytań na osobę przy średniej 116. Źródło: comScore
W rankingu "Najlepsi pracodawcy na świecie" w kategorii Biznes oraz IT zwyciężyło Google (Źródło: Universum Polska). [ zobacz pełne zestawienie ]
71 proc. polskich internautów korzysta z sieci codziennie. Telewizję ogląda każdego dnia 54% badanych, radia słucha 36 proc., a prasę czyta 32 proc.
W sierpniu 2010 r. z wyszukiwarki Google skorzystało 17 mln 811 tyś. użytkowników. Dla porównania, portal Nasza-Klasa odwiedziło niecałe 14 mln internautów. [ źródło: comScore Media Metrix ]
W 2010 roku z internetu korzystało średnio 52,4 proc. Polaków (o 2,9 punktu proc. więcej niż rok wcześniej) – wynika z badania NetTrack. W przeliczeniu na populację daje to 20,01 mln internautów w naszym kraju
Hasło "Majka" było najczęściej wpisywanym zapytaniem w wyszukiwarce Google w 2010 roku w kategorii Telewizja; "Kuba Wojewódzki" zajął 4. pozycję
[ Zobacz pełne zestawienie ]
ok. 97% użytkowników szukających informacji, firm, towarów lub usług w sieci - szuka ich za pośrednictwem wyszukiwarki Google.
Nazwa wyszukiwarki "Google" powstała z niepoprawnego zapisu słowa "googol" (oznacza liczbę 10100 - w zapisie dziesiętnym jedynka i 100 zer.)
Według ostatnich badań Millward Brown SMG/KRC ponad 40% polskich firm nie istnieje w sieci. 41% przedsiębiorców, aby zaistnieć w sieci, potrzebowałoby tylko kogoś, kto poprowadzi ich za rękę. Czas to zmienić!
Nazwa algorytmu Page Rank pochodzi nie od angielskiego wyrazu określającego stronę (ang. page), lecz od nazwiska twórcy, czyli Larry'ego Page'a
Na przełomie 2003 i 2004 roku na słowo kluczowe "kretyn" na czołowych pozycjach wyszukiwania Google znalazła się strona internetowa posła Andrzeja Leppera. Był to efekt agresywnego linkowania, tzw. "Google bomb". W 2010 roku kolejną ofiarą linkowania był premier Donald Tusk (czołowe pozycje na słowo kluczowe "kłamca").
Oficjalne stanowisko Google dot. pozycjonowania i optymalizacji: Jeśli rozważasz zatrudnienie SEO, im szybciej to zrobisz, tym lepiej.
Wśród internautów utarło się powiedzenie: jeśli czegoś nie można znaleźć za pomocą wyszukiwarki Google, to takie coś nie istnieje
Termin "pozycjonowanie" pojawił się ok. 2002 r, wcześniej funkcjonował anglojęzyczny "web positioning"