Gwarantujemy: wysokie pozycje • szczegołowe raporty • wzrost oglądalności
0 zł: analiza obecnych pozycji i potencjału strony
• dobór słów kluczowych • wycena pozycjonowania
Pozycjonowanie regionalne (lokalne) to proces związany z pozycjonowaniem słów kluczowych związanych wyłącznie na dany region, gdzie świadczone są usługi, sprzedawane produkty itp.
Pozycjonowanie regionalne znakomicie sprawdza się w sytuacji, gdy działalność wykonywana jest wyłącznie w danym regionie (np. w danym mieście, w danym województwie). W takim przypadku pozycjonowanie ogólne nie ma większego sensu, ponieważ trafimy do Klienta nie z tego regionu, w którym działamy.
Przykładowe słowa kluczowe
» Pozycjonowanie na dwie frazy regionalne - 69 zł miesięcznie
» Pozycjonowanie na trzy frazy regionalne - 100 zł miesięcznie
» Pozycjonowanie na cztery frazy regionalne - 125 zł miesięcznie
Więcej słów kluczowych? Zapraszamy do bezpłatnej, niezobowiązującej wyceny
» Cel: top10 dla określonych słów kluczowych
» Płatność z góry za pierwsze dwa miesiące współpracy (niezależnie od pozycji); po dwóch miesiącach płatność z dołu na podstawie efektów (podstawa do zapłaty: strona przez co najmniej 15 dni w ciągu miesiąca w top15 na dane słowo kluczowe).
» Co miesiąc dostarczymy raport z uzyskanymi pozycjami
» Gwarantujemy poprawę pozycji już po 20 dniach od rozpoczęcia pozycjonowania
» Umowa - co najmniej na pół roku; dopuszczamy dwa pierwsze miesiące współpracy bez umowy
Pozycjonowanie przeciętnej frazy zajmuje nam od kilku tygodni do kilku miesięcy.
Pozycjonujemy wyłącznie w wyszukiwarce Google
Aby pozycjonowanie było skuteczne i trwałe, należy pozycjonować konsekwentnie i w sposób ciągły. Potrzebne są codzienne działania, które mają na celu poprawę pozycji w związku z czym pobieramy opłaty miesięczne.
Efekty pozycjonowania zależne są od obecnych pozycji, od jakości strony i jej stażu; od konkurencji i od efektywnego pozycjonowania. Jeśli masz wątpliwości co do swojej strony - skorzystaj z bezpłatnej i niezobowiązującej wyceny
Przygotowaliśmy prognozę, ilu nowych klientów możesz pozyskać dzięki pozycjonowaniu regionalnemu
W 2010 roku z internetu korzystało średnio 52,4 proc. Polaków (o 2,9 punktu proc. więcej niż rok wcześniej) – wynika z badania NetTrack. W przeliczeniu na populację daje to 20,01 mln internautów w naszym kraju
W rankingu światowego zaufania do marki przeprowadzonym przez firmę konsultingową Reputation Institute Google stanęło na najwyższym miejscu podium
71 proc. polskich internautów korzysta z sieci codziennie. Telewizję ogląda każdego dnia 54% badanych, radia słucha 36 proc., a prasę czyta 32 proc.
W rankingu "Najlepsi pracodawcy na świecie" w kategorii Biznes oraz IT zwyciężyło Google (Źródło: Universum Polska). [ zobacz pełne zestawienie ]
Termin "pozycjonowanie" pojawił się ok. 2002 r, wcześniej funkcjonował anglojęzyczny "web positioning"
ok. 97% użytkowników szukających informacji, firm, towarów lub usług w sieci - szuka ich za pośrednictwem wyszukiwarki Google.
Wśród internautów utarło się powiedzenie: jeśli czegoś nie można znaleźć za pomocą wyszukiwarki Google, to takie coś nie istnieje
Polacy najczęściej w Europie korzystają z wyszukiwarki. W sierpniu 2010 znaleźliśmy się w bezwzględnej czołówce "wyszukiwaczy" - 156 zapytań na osobę przy średniej 116. Źródło: comScore
W sierpniu 2010 r. z wyszukiwarki Google skorzystało 17 mln 811 tyś. użytkowników. Dla porównania, portal Nasza-Klasa odwiedziło niecałe 14 mln internautów. [ źródło: comScore Media Metrix ]
Na przełomie 2003 i 2004 roku na słowo kluczowe "kretyn" na czołowych pozycjach wyszukiwania Google znalazła się strona internetowa posła Andrzeja Leppera. Był to efekt agresywnego linkowania, tzw. "Google bomb". W 2010 roku kolejną ofiarą linkowania był premier Donald Tusk (czołowe pozycje na słowo kluczowe "kłamca").
Hasło "Majka" było najczęściej wpisywanym zapytaniem w wyszukiwarce Google w 2010 roku w kategorii Telewizja; "Kuba Wojewódzki" zajął 4. pozycję
[ Zobacz pełne zestawienie ]
Oficjalne stanowisko Google dot. pozycjonowania i optymalizacji: Jeśli rozważasz zatrudnienie SEO, im szybciej to zrobisz, tym lepiej.
Nazwa algorytmu Page Rank pochodzi nie od angielskiego wyrazu określającego stronę (ang. page), lecz od nazwiska twórcy, czyli Larry'ego Page'a
Według ostatnich badań Millward Brown SMG/KRC ponad 40% polskich firm nie istnieje w sieci. 41% przedsiębiorców, aby zaistnieć w sieci, potrzebowałoby tylko kogoś, kto poprowadzi ich za rękę. Czas to zmienić!
Nazwa wyszukiwarki "Google" powstała z niepoprawnego zapisu słowa "googol" (oznacza liczbę 10100 - w zapisie dziesiętnym jedynka i 100 zer.)